پروتز سینه

تفاوت لیفت سینه با پروتز سینه

 

تفاوت لیفت سینه با پروتز سینه

تفاوت لیفت سینه با پروتز سینه در صورتی اگر از اندازه، فرم و افتادگی سینه خود ناراضی هستید، چه اقداماتی می توانید انجام دهید؟ کدام روش جراحی سینه ( پروتز سینه، لیفت سینه، کوچک کردن سینه و یا بزرگ کردن سینه ) برای شما مناسب است؟

دکتر سوسن کیوان جراح سینه در تهران هر یک از گزینه های جراحی سینه فوق را بعد از معاینه و بررسی سینه های  فرد انتخاب می کند. زیرا اندازه و فرم سینه ها باید با تمامی اعضای بدن هارمونی داشته باشد تا زیبایی را به بدن فرد بازگرداند.

در ادامه در خصوص تفاوت لیفت سینه و پروتز سینه و همچنین کاندید هر کدام از روش های جراحی را توضیح خواهد داده شد. در نهایت با تعیین نوع و روش جراحی مطابق با نظر خودتان و بعد از مشورت با جراح زیبایی سینه ، می توانید جراحی را انجام دهید.

پروتز سینه : بزرگ کردن سینه و هر آن چه که باید بدانید

آیا سینه های بزرگ تری می خواهید و از سایز سینه های خود ناراضی هستید؟ اگر پاسخ به این سوال بله است پس از روش جراحی پروتز سینه (بزرگ کردن سینه) باید بهره ببرید.

زمانی که این روش انتخاب می شود، چهار اصل توسط جراح پروتز سینه در نظر گرفته می شود که به شرح زیر است:

  • محل برش و قراردادن پروتز
  • اندازه و شکل پروتز سینه
  • انواع پروتز سینه
  • عوارض جراحی پروتز سینه

در ادامه در خصوص هر یک از این موارد دکتر نداف کرمانی جراح پروتز سینهصحبت می نمایند.

محل برش و قرار دادن پروتز سنیه

در جراحی پروتز سینه، به طور کلی سه برش در پروتز سینه استفاده می شود.

برش زیر سینه ای ، برش زیر بغل و برش اطراف نوک سینه متداول ترین روش ها هستند.

هر یک از برش ها دارای مزایا و معایب خود می باشد. دکتر سوسن کیوان بعد از معاینه فیزیکی و با توجه به شرایط و اندازه پروتز سینه، نوع و محل برش را انتخاب می نماید.

با این حال در زمان جراحی پروتز سینه، نتیجه و بهبود هر چه سریع تر محل جراحی برای جراح پروتز سینه بسیار مهم است.

اندازه و شکل پروتز سینه

اندازه و شکل پروتز سینه متفاوت است. در زمان انتخاب اندازه و فرم پروتز سینه، جراح پروتز سینه شکل دیواره سینه، فرم بدن و سایر اعضای بدن ، سبک زندگی و موارد دیگر را در مد نظر می گیرد.

بهترین جراح پروتز سینه که دارای تجربه و مهارت بسیاری بالایی است، بعد از معاینه فرد، اندازه و فرم پروتز سینه را به منظور رسیده بیمار به نتیجه رضایت بخش ارائه می دهد. این موارد قبل از جراحی و در جلسات مشاوره بیان شده و بررسی می شود.

اکثر بیماران مایلند تا سینه ها به اندازه دو سایز بزرگ تر شود. با این حال جراح پروتز سینه بعد از اندازه گیری ها میزان اندازه مطلوب را به دست آورده و پیشنهاد می دهد. زیرا فرم و اندازه سینه باید با سایر بخش های بدن هماهنگ باشد. متیجه

انواع پروتز سینه

دو نوع متداول پروتز سینه وجود دارد پروتز های سیلیکونی و پروتز های آب نمکی، که انتخاب هر یک از انواع پروتز سینه با توجه به ترجیح و نظر بیمار انجام می شود. اکثر افراد پروتز های سیلیکونی را انتخاب می کنند. با این که جراح برای قرار دادن این نوع از پروتز سینه باید برش بیشتری بزند ولی به دلیل فرم طبیعی تر این میزان کاندید دارد زیرا فرم سینه بعد از جراحی پروتز سینه با پروتز های سیلیکونی بسیار شبیه به فرم طبیعی سینه است.

پروتز های آب نمکی یا شور بیشتر در خانم هایی که دارای بافت های سینه ای بیشتری دارند مورد استفاده قرار می گیرد. زیرا بدون  ایجاد تغییر در حس سینه ها می توان فرم و حجم سینه را افزایش داده و بزرگ کردن سینه را امکان پذیر می کند.

هر دو نوع پروتز سینه مورد تایید سازمان غذا و دارو و سازمان نظام پزشکی می باشد.

لیفت سینه : آنچه باید بدانید

بسیاری از خانم ها با پتوز سینه و کاهش حجم سینه رو به رو می شوند. افتادگی سینه در خانم هایی با سنین بالا، خانم هایی که به نوسان وزنی دچار شده اند و یا بعد از دوران شیردهی مشاهده شده است. لیفت سینه با تغییر شکل مجدد سینه ها به بهبود فرم سینه ها کمک خواهد کرد.

این که خانمی کاندید جراحی لیفت سینه است، توسط جراح لیفت سینه مشخص می شود. ممکن است بعد از معاینه روش هایی در کنار لیفت سینه نیاز باشد انجام شود تا فرم سینه بهبود پیدا کند. یکی از این روش ها جراحی لیفت و پروتز سینه همزمان است.

انواع روش های لیفت سینه

به طور کلی سه روش برای لیفت سینه وجود دارد که عبارتند از پریروئولار، کاهش عمودی سینه ها ، برش عرضی سینه ها می باشد.

پریروئولار

در خانم هایی که دارای سینه ای به نسبت بزرگ هستند و به افتادگی خفیف دچار شده اند، از این روش استفاده می شود.

کاهش عمودی سینه ها

در این روش از برش از نوک سینه ها شروع و تا زیر سینه ها ادامه پیدا می کند. این روش برای افتادگی های متوسط سینه انتخاب می شود.

برش عرضی سینه ها

برش و کاهش عرضی و عمومی در این سینه ها از داخل و خارج سینه و با توجه به میزان کوچک کردن و لیفت سینه انجام می شود. در این روش ممکن است نیاز باشد تا بافت های داخل سینه هم برداشته شود.

این روش برای خانم هایی که به افتادگی بافت سینه شدید دچار شده اند بسیار مفید است و توصیه می شود.

تفاوت لیفت سینه با پروتز سینه

کدام یک از روش های لیفت سینه و پروتز سینه مفید است؟ آیا ممکن است هر دو روش نیز برای یک فرد مفید باشد؟

هر یک از روش های جراحی سینه که بیان شده، دارای مزایا و معایبی است که برای فرد توضیح داده می شود. باید در نظر داشت که جراحی بزرگ کردن سینه یا همان پروتز سینه، بر روی افزایش سایز سینه تمرکز داشته و برای اصلاح افتادگی سینه انجام نمی شود.

بر خلاف روش بزرگ کردن سینه با پروتز، لیفت سینه در وهله اول به وضعیت سینه ها توجه دارد و باعث افزایش سایز سینه ها نمی شود.

 

دکتر مجید نداف کرمانی جراح پروتز سینه در زمینه انجام کلیه جراحی های زیبایی صورت و بدن مشغول به فعالیت هستند.برای دریافت مشاوره و راهنمایی در خصوص “تفاوت لیفت سینه با پروتز سینه” می توانید با ایشان در تماس باشید.  همچنین می توانید با پیج اینستاگرام ایشان در ارتباط باشید.

لیفت و پروتز سینه همزمان

غالبا لیفت سینه و پروتز سینه همزمان انجام می شود. تا جراح بتواند با جوانسازی سینه ها افتادگی و کاهش حجم سینه ها را نیز برطرف نمایند. انجام جراحی لیفت و پروتز سینه همزمان همراه با جا به جایی نوک سینه و کاهش پوست اضافی و لیفت سینه ها انجام می شود.

بهترین جراح پروتز و لیفت سینه

انجام این نوع از جراحی سینه ، یک تصمیم کاملا شخصی است. برای داشتن اطمینان و آرامش خاطر کامل ، توصیه می شود تا به بهترین جراح پروتز و لیفت سینه مراجعه شود تا نتیجه رضایت بخشی به دست آورده شود.

هنگام انتخاب بهترین جراح پروتز و لیفت سینه میزان تجربه و مهارت جراح و تعداد جراحی های مشابه موفق بسیار مهم است.

 

1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.