لیفت سینه

لیفت سینه

هزینه لیفت سینه

آیا شما هم از افتادگی سینه خود رنج می برید؟ آیا از روش لیفت سینه آگاهی دارید؟

جراحی های سینه معمولا به دو گروه تقسیم می  شوند:

جراحی هایی که فقط برای لیفت یا بالا کشیدن سینه می باشد. لیفت سینه برای کسانی انجام می شود که از سایز سینه خود راضی می باشند ولی دچار افتادگی سینه هستند و می خواهند وضعیت سینه خود را به حالت طبیعی برگردانند.

جراحی هایی که برای کوچک کردن سینه است که ماموپلاستی گفته می شود و برای رفع غیرقرینگی و سنگینی سینه ها نیز استفاده می شود که این سنگینی سینه ها خود باعث دردهای گردن و شانه می شود.

تکنیک جدید لیفت سینه

در تکنیک های جدید لیفت سینه، این کار فقط با یک خط برش انجام می شود حتی تکنیک های جدیدی ارائه شده است که بدون برش فقط از دور هاله و سیاهی لیفت سینه را انجام می دهند. در موارد خیلی نادر از دو خط برش استفاده می شود. در مواردی که لیفت سینه زیاد باشد یک برش سومی هم در زیر سینه زده می شود.البته این برش سومی که در زیر سینه زده می شود بعد از مدتی اثر آن از بین می رود و قابل مشاهده نمی باشد.ولی ممکن است در افرادی که ترمیم زخم آن ها دچار مشکل می شود به عنوان مثال دچار مشکل گوشت اضافه می شوند، این زخم ها قابل مشاهده باشد.در افراد سیگاری معمولا لیفت سینه را انجام نمی دهند زیرا ممکن است دچار مشکلاتی شوند.اگر سیگار می کشید حتما با پزشک خود قبل از عمل مشورت کنید.

ماندگاری این عمل ها معمولا طولانی مدت است مگر اینکه بارداری یا کاهش یا افزایش وزن اتفاق بیافتد.در خانم هایی که در مرحله شیردهی هستند وقصد انجام لیفت سینه را دارند، معمولا باید 6 ماه یا 1 سال بعد از قطع شیردهی این عمل را انجام دهند.

 عمل لیفت سینه مناسب تر است یا پروتز سینه؟

بستگی به مشکلی دارد که برای فرد بوجود آمده است.باید مشکل بررسی شود که آیا اضافه بودن پوست یا شلی پوست بعد از بارداری باعث افتادگی سینه ها شده است؟که درمان این مورد لیفت سینه می باشد.آیا حجم غدد شیری دچار کاهش شده؟ که درمان آن پروتز می باشد.در نتیجه اگر فقط کاهش حجم سینه را داشته باشیم و پوست شل نشده باشد درمان آن پروتز سینه می باشد.پروتز فقط برای حجم دادن سینه است.اگر علاوه بر کاهش حجم غدد شیری، دچار شل شدگی پوست شود، علاوه برپروتز سینه باید لیفت سینه نیز انجام بگیرد.

کسانی که زایمان انجام می دهند و به بچه شیر می دهند بیشتر دچار افتادگی سینه می شوند اما دختران جوانی که زایمان هم نکرده اند ممکن است دچار افتادگی سینه شوند که در این موارد از لیفت پوست سینه برای شکل دادن به فرم سینه ها استفاده می شود.

آیا بعد از عمل لیفت سینه می توان باردار شد؟

معمولا بعد از عمل تا 6 ماه به صورت موقت حس سینه از بین می رود و بعد از آن حس سینه به حالت طبیعی خود بازمی گردد.برای بارداری هم حداقل باید 1 سال از زمان عمل گذشته باشد.

اگر قصد انجام لیفت سینه را دارید وبرای آگاهی از هزینه لیفت سینه می توانید با بهترین پزشک متخصص، خانم دکتر سوسن کیوان در این زمینه مشورت کنید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.